Arvoisa kalastaja,
Saitko väärän tuotteen tai puuttuiko tilauksestasi tuote? Pahoittelemme virhettämme. Vai onko kalastuspakkisi luottotuote mennyt rikki (takuun puitteissa)?
Kun täytetty lomake saapuu meille, pyrimme käsittelemään reklamaatiosi 5 arkipäivän kuluessa, jonka jälkeen olemme sinuun yhteydessä. Jos sinua pyydetään lähettämään viallinen tuote takaisin meille, saat tiedon siitä ja palautusohjeet samassa viestissä.
Eumer Finland Oy:ssä reklamaatio käsitellään ainoastaan kirjallisena. Näin voimme vähentää väärinymmäryksiä ja parantaa sinun oikeusturvaasi. Reklamaationne käsitellään reklamaatio-osastolla. Myymälähenkilökuntamme ei käsittele reklamaatioita.
Tarkistathan vielä, että olet täyttänyt alla olevat kentät mahdollisimman täydellisesti, jotta saamme selkeän kuvan tapahtuneesta sekä yhteyden sinuun. Kiitos!
Reklamaatio-osasto
2113834-0
info@eumer.fi
0400 252 969
ma - pe 9-16
Kalkuttaantie 10
29900 Merikarvia
0400 252 969
Aukioloajat
ma - la 9-17