VÄHEMMÄLLÄ ENEMMÄN!!
Tee ostokset turvallisesti kotimaisesta verkkokaupasta!
VÄHEMMÄLLÄ ENEMMÄN!!
Tee ostokset turvallisesti kotimaisesta verkkokaupasta!


Tuotereklamaatiot



Arvoisa kalastaja,

Saitko väärän tuotteen tai puuttuiko tilauksestasi tuote? Pahoittelemme virhettämme. Vai onko kalastuspakkisi luottotuote mennyt rikki (takuun puitteissa)?

Kun täytetty lomake saapuu meille, pyrimme käsittelemään reklamaatiosi 5 arkipäivän kuluessa, jonka jälkeen olemme sinuun yhteydessä. Jos sinua pyydetään lähettämään viallinen tuote takaisin meille, saat tiedon siitä ja palautusohjeet samassa viestissä.

Eumer Finland Oy:ssä reklamaatio käsitellään ainoastaan kirjallisena. Näin voimme vähentää väärinymmäryksiä ja parantaa sinun oikeusturvaasi. Reklamaationne käsitellään reklamaatio-osastolla. Myymälähenkilökuntamme ei käsittele reklamaatioita.

Tarkistathan vielä, että olet täyttänyt alla olevat kentät mahdollisimman täydellisesti, jotta saamme selkeän kuvan tapahtuneesta sekä yhteyden sinuun. Kiitos!

Reklamaatio-osasto



1. Tuotekoodi
2. Tuotteen nimi, koko ja väri
3. Tuotteen ostopaikka
4. Ostopäivämäärä
5. Eumer.fi verkkokaupan tilausnumero
6. Etunimi ja Sukunimi
7. Katuosoite ja asunnon numero
8. Postinumero ja -toimipaikka
9. Maa
10. Puhelinnumero
11. Sähköpostiosoite
12. Ratkaisuehdotuksesi reklamaatioon
13. Lyhyt kuvaus tilauksen puutteesta / tuotteen viasta
14. Liitetiedosto
15. Estääksemme mahdolliset robotit, kysymme tässä helpon kysymyksen. Kirjoita vastaus alla olevaan laatikkoon. Paljonko on 1 + 6?