Välkommen till Eumers webbutik.
Fri frakt för beställningar över €30 i Finland. Gäller ej hempaketet!
Varsågod och njut!


Toimitusehdot


Voimassa 30.5.2022 alkaen


Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Eumer Finland Oy (y-tunnus 2113834-0).
Myymme tuotteita y-tunnuksen omaaville yrityksille sekä täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. 


Tilaaminen 

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.eumer.fi/fi  ostoskorin kautta.

Kuluttajalle näkyvät tuotteiden hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron. Yritysasiakkaalle näkyvät tuotteiden hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa.

Tuotehinnat eivät sisällä toimituskuluja, vaan ne asiakas valitsee toimitustapaa valitessaan. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, samoin kuin hinnoittelu-, saldo- ja tuotetietovirheisiin.

Tilauksen yhteydessä asiakkaan tulee ilmoittaa meille oma nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköposti. Mikäli tilaat tuotteet toiselle henkilölle tai toiseen osoitteeseen, huomioithan, että paketin toimittamiseen tarvitaan lähetyksen vastaanottajan puhelinnumero ja/tai sähköpostiosoite.

Kaikista tilauksista toimitetaan vahvistus tilaajan antamaan sähköpostiin, josta käy ilmi tilatut tuotteet hintoineen, toimituskulut ja tilauksen kokonaishinta.

Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Mikäli olet rekisteröinyt tilin sivuillemme, voit tarkistaa tilauksesi sisällön myös sivujemme kautta.

Mikäli jotain ostamaasi tuotetta ei olekaan saatavilla (esimerkiksi saldovirheen vuoksi), olemme sinuun henkilökohtaisesti yhteydessä, jotta voimme ratkaista tilanteen. Mikäli emme löydä sopivaa korvaavaa tuotetta tai saa sinuun yhteyttä, meillä on oikeus hoitaa asia palauttamalla tuotteesta maksettu hinta tilaajalle.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.


Lahjakortit

Mikäli sinulla on lahjakortti verkkokauppaamme, tai olet ostamassa lahjakorttia verkkokaupassa käytettäväksi, niin huomioithan nämä seikat.

Lahjakortissa on pääsääntöisesti noin vuoden voimassaoloaika, jonka aikana se tulee käyttää. Lahjakortti pitää lunastaa kertaostoksella, syöttämällä kampanjakoodi sille varattuun kenttään ostosuoritusta tehtäessä. Vain yksi lahjakortti/tilaus on mahdollinen.

Lahjakortti voi olla vain tiety(i)lle tuoteryhmille kohdennettu tai koko tilauksen summaan vaikuttava. Mikäli käyttötarkoitus on rajattu, se on ilmoitettu lahjakortin yhteydessä.

Lahjakorttia ostaessasi toivomme sinulta viesti myynnille -kenttään tietoa lahjakortin saajasta sekä siitä, tehdäänkö koko summasta yksi lahjakortti vai useita. Lahjakortti toimitetaan pääsääntöisesti tilauksen tekijälle sähköpostitse PDF-muodossa. Kerrothan siis, jos tahdot lahjakortin postitse.

Mikäli sinulla on käytettävissäsi lahjakortti kurssille (kurssimaksun summalla ostettu lahjakortti, joka on korvamerkitty kurssiin) ja joutuisimme kurssin perumaan, eikä meillä ole tarjolla korvaavaa kurssia etkä halua lahjakortin summaa käyttää muihinkaan verkkokauppamme tuotteisiin, niin voimme erillisestä sopimuksesta hyvittää käyttämättömän lahjakortin sen ostajalle. 


Maksutavat / yksityishenkilöt

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Maksupalvelun toimittajina meillä toimivat Paytrail ja Klarna.

Emme toimita tuotteita postiennakolla.

Paytrail Oyj

Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Käytettävissä olevat verkkopankit ovat Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki / Aktia, Nooa, Handelsbanken, Ålandsbanken, Tapiola ja S-pankki.

Luottokortit
Visa, Visa Electron, MasterCard ja Eurocard.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

https://www.paytrail.com/tietosuojaseloste-paytrailin-maksupalvelu

Klarna Oy (Klarna Bank AB (publ))

Klarna lasku
Täysi-ikäiset asiakkaat voivat tilata haluamansa tuotteet laskulla. Tällöin saat sähköpostiisi tai paketin mukana laskun, jossa on 14 päivän koroton maksuaika. Huomaathan, ettet voi tilata tuotteita laskulla, mikäli toimitusosoite on jokin muu, kuin oma väestörekisteriin tallennettu osoitteesi.

Klarna laskulla maksaessasi, Klarna tarkistaa luotto- ja osoitetietosi.
Laskulla on myös laskutuslisä.

Klarna osamaksu/erämaksu
Voit maksaa tilauksesi osissa käyttämällä Klarnan erämaksua maksutapana. Tällöin Klarna Oy avaa sinulle ensimmäisen tilauksen yhteydessä tilin.

Voit lyhentää tilin loppusummaa itse valitsemissasi kuukausierissä. Kuukausierän on oltava Klarnan määrittelemä vähimmäissumma tai suurempi, voit myös maksaa laskun loppusumman kerralla pois.

Ostoksesi hyväksymiseksi, sinulta kysytään ostoksia tehdessäsi henkilötunnus ja osoitetiedot, joita käytetään luottotietojesi tarkastamiseen. Klarna päättää yksipuolisesti luoton myöntämisestä.

Klarna Oy, y-tunnus 2247127-6
Korkeavuorenkatu 34
00130 Helsinki
Puhelin: 09 425 997 73

https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/fi_fi/account/terms.pdf


Maksutavat / jälleenmyyjät

Kun tilaus on kerätty ja lähtövalmiina, lähetetään yritykselle lasku, joka maksetaan maksuehtojen mukaisesti. 


Toimitusaika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä.
Pyrimme lähettämään tuotteet 2-5 arkipäivän kuluessa tilauksen saapumisesta.

Yritysten ennakkotilaukset pyritään toimittamaan sovittuna päivämääränä. 
Suomen ulkopuolelle toimitamme paketit tilanteeseen soveltuvimmalla vaihtoehdolla, Postin tai muun palveluntuottajan lentorahdilla. 


Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut.
Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan.

Toimitamme tilaukset pakettina, koska kirjeitä ei pysty seuraamaan lähetystunnuksin. Valitusta toimitustavasta (tai paketin koosta) riippuen, lähetys kannetaan kotiin tai on noudettavissa noutopisteestä.

Mikäli toimitus halutaan "särkyvää" -pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu Postin voimassaolevien hintojen mukaan. Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta https://www.posti.fi/


Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. 14 päivän palautusoikeus lasketaan siitä alkaen, kun asiakas on vastaanottanut tai noutanut pakettinsa.  Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. 

Olethan AINA ennen palautusta/vaihtoa yhteydessä meihin, täyttämällä nettisivuiltamme löytyvän palautelomakkeen.

Asiakaspalautus on ostajalle ilmainen, palautuskoodin saat oltuasi yhteydessä meihin.

Laitathan palautukseesi hyvin löydettäville seuraavat tiedot:
• nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
• tieto tilauksen numerosta tai viittaus käytyyn reklamaatiokirjeenvaihtoon.
Mikäli olet maksanut tilauksesi Paytrailin tai Klarnan kautta, mahdollinen rahojen palautus tapahtuu samaa reittiä, emmekä tarvitse tilinumeroasi.  

Paketin noutamatta jättäminen/lähetyksen vastaanotosta kieltäytyminen ei ole hyväksytty tapa palauttaa tuotetta.

Asiakkaan vastuulla on, että hän on tilatessa ilmoittanut meille oikeat yhteystiedot (osoite, puhelinnumero sekä sähköposti). Mikäli nämä on välitetty oikein rahdinkuljettajalle ja asiakas jättää paketin noutamatta, johtaa tämä lähetyksen palautuksen lähettäjälle. Noutamattoman paketin uudelleenlähetyksestä veloitamme 1kpl kalastusoppaan valinnan, jonka asiakas voi ostaa verkkokaupastamme. 

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan sovitusti. Alkuperäiseen tilaukseen liittyvää postimaksua ei palauteta.


Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@eumer.fi tai postitse:

Eumer Finland Oy
Kalkuttaantie 10
29900 Merikarvia

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio ko. yritykselle.


Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa info@eumer.fi, ilmoitathan samalla nimen, jolla olet tilauksesi tehnyt sekä tilausvahvistuksen numeron. 


Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Eumer Finland Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Eumer Finland Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.